Opak Ambalaj ve Etiketleme Sanayi Ticaret Ltd. Şti.

Dil Seçiniz : clock-icon7/24 Hizmetinizdeyiz

logo

   TEKLİF İÇİN ARAYIN!  +90 (216) 394 10 13

bilgi@opakambalaj.com.tr

Fason Ambalajlar İçin Etik Standartlar

Fason Ambalajlar İçin Etik Standartlar

* Bir fason ambalajlama hizmeti, kamu görevlilerinin ve müşterinin mesleki görevlerini yerine getirirken güvenlik, sağlık ve refahını koruyabilme yeteneğine en iyi şekilde sahip olacak ve bütünlük standartlarından ödün vermek yerine bir görevi reddedecektir.

* Bir fason ambalajlama hizmeti, bir müşteri için herhangi bir görevi yerine getirme niteliklerini belirleyecek ve yalnızca tam yetkinliğe sahip olduğu sözleşmeleri kabul edecektir.

* Profesyonel bir fason ambalajlama hizmeti, müşterinin isminin de dahil olmak üzere, gizli ismini talep etmesi halinde, bir müşterinin ticari işleriyle ilgili tüm bilgileri gizli olarak ele alacaktır.

* Bir fason ambalajlama hizmeti işini profesyonel ve onurlu bir şekilde yürütecek ve her zaman beklenen onur ve bütünlüğü koruyacaktır.

 * Bir kontrat paketleme hizmeti, müşterilere son teknoloji memnuniyetini sağlamak için ambalajda bilgi ve mesleki gelişmeyi sürdürmeye devam edecek ve ambalaj teknolojisinin geliştirilmesine, deneyimin ve bilginin meslek mensuplarıyla paylaşılmasına yönelik çaba ve fonlara katkıda bulunacaktır. özellikle alandaki acemiler.

* Bir fason ambalajlama hizmeti, her bir müşteri için bir ücret çizelgesi oluşturacak ve her iki tarafın da katılıma katılmadığı ve birbirlerinin katılımı hakkında bilgilendirilmediği sürece, bir projenin yürütülmesinde yalnızca bir kaynaktan hizmet almak için ödeme kabul edecektir.

* Bir fason ambalaj servisi her zaman müşteriler için gözlemler ve önerilerde doğru ve dürüst olacaktır. Profesyonel bir irtibat paketleme hizmeti, her zaman, rapor edilen bulguların önemini ve sınırlarını açıklığa kavuşturmak için çaba gösterecektir ve bu belgelerin yanlış kullanımını veya yanlış beyanlarını önlemek için her türlü çabayı gösterecektir.

* Bir fason ambalajlama hizmeti, satıcılarla ilişkilerde dürüst ve objektif olacaktır ve ürünlerini müşterilere adil ve doğru bir şekilde tanımlayacaktır.